joi, 11 mai 2017

Valiza

Un om de afaceri era din ce in ce mai indatorat si la un moment dat s-a imbolnavit. In timp ce isi traia ultimile clipe, l-a vazut pe Dumnezeu cu o valiza in mana, apropiindu-se de el:
-Este timpul sa mergem.
-Acum? E prea curand, aveam multe planuri...
-Imi pare rau, dar este timpul sa mergem.
-Ce ai in valiza?, Il intreba omul.
-Ceea ce iti apartine, ii raspunse Dumnezeu.
-Te referi la lucruri personale, bani?
-Acele lucruri nu au fost ale tale, au apartinut Pamantului.
-Atunci ce se afla acolo? Amintirile mele?
-Nici acelea nu ti-au apartinut. Ele sunt ale Timpului.
-Acolo se afla familia si prietenii mei?
-Nu au fost niciodata ai tai ci ai inimii tale.
-Este cumva trupul meu?
-Nu a fost niciodata al tau, el apartine pamantului.
-Este cumva sufletul meu?
-Nu, sufletul tau este al meu.
Plin de spaima, barbatul a luat valiza din mana Lui si a deschis-o pentru a vedea ce este in ea, dar valiza era goala. Ii daduse lacrimile, intreband:
-Nu am avut niciodata nimic?!
-Asa este, tot ce a fost al tau au fost clipele traite. Nu ai trait niciodata pentru altcineva in afara de tine.

Faceti ceva pentru fiecare om care nu va poate inapoia favoarea, viata e reprezentata de clipe, clipe care va apartin voua in intregime. In felul acesta va faceti viata mai frumoasa si veti fi mai impacati cu voi insiva. Lucrurile materiale pentru care luptati atat de mult, raman aici. Luptati pentru a avea, dar nu faceti din asta scopul vietii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu