sâmbătă, 13 mai 2017

Am invatat...

Am invatat...
Ca nu poti face pe cineva sa te iubeasca. Tot ce poti face e sa fi o persoana care poate fi iubita. Restul depinde de ei.
Am invatat...
Ca uneori indiferent de cat de mult mi-ar pasa de unele persoane, lor pur si simplu nu le pasa de mine.
Am invatat...
Ca increderea se construieste intr-un timp indelungat, dar dureaza doar cateva secunde sa fie distrusa.
Am invatat...
Ca indiferent de cat de bun este un prieten, din cand in cand el va fi ranit, asa ca trebuiesc iertati.
Am invatat...
Ca cel mai mult conteaza persoanele din viata mea, nu ceea ce am.
Am invatat...
Ca nu trebuie sa ma compar cu absolut nimeni.
Am invatat...
Ca intotdeauna trebuie sa spui vorbe frumoase persoanelor iubite. Ar putea fi ultima data cand ii vezi.
Am invatat...
Ca mereu am puterea sa merg inainte, chiar daca uneori imi spun "numai pot".
Am invatat...
Ca suntem responsabili pentru tot ceea ce facem, indiferent de ceea ce simtim.
Am invatat...
Ca ori imi controlez atitudinea, ori ma controleaza ea.
Am invatat...
Ca indiferent de cat de pasionala e o relatie la inceput, ea intotdeauna lasa loc mai tarziu pentru ceva mult mai bun de atat.
Am invatat...
Ca eroii sunt acei oameni care fac ceea ce trebuie facut atunci cand trebuie facut, indiferent de consecinte.
Am invatat...
Ca, cu prietenii cei mai buni, pot face orice sau nimic si tot ne simtim foarte bine.
Am invatat...
Ca uneori, oamenii la care te astepti sa te loveasca atunci cand esti la pamant, sunt cei care te ajuta sa te ridici.
Am invatat...
Ca uneori cand sunt furioasa, am tot dreptul de a fi, dar nu am nici un drept sa fiu cruda.
Am invatat...
Ca prietenia continua sa creasca indiferent de distanta. La fel e si cu dragostea.
Am invatat...
Ca maturitatea are mai multa legatura cu tipurile de experiente avute si ceea ce am invatat din ele, mai mult decat are cu varsta avuta.
Am invatat...
Ca familia nu va putea fi mereu acolo pentru tine. Uneori si alti oameni vor fi acolo cand ai nevoie si te pot sprijini.
Am invatat...
Ca nu mereu e suficient sa fi iertat de ceilalti. Trebuie sa inveti si sa te ierti pe tine insuti.
Am invatat...
Ca indiferent de cat de ranita e inima mea, lumea nu se opreste in loc din cauza suferintei mele.
Am invatat...
Ca poate circumstantele au influentat ceea ce suntem, dar suntem responsabili pentru ceea ce devenim.
Am invatat...
Ca nu trebuie sa ne schimbam cercul de prieteni daca acceptam ca si prietenii se schimba.
Am invatat...
Ca doi oameni pot privi acelasi lucru si pot vedea lucruri diferite.
Am invatat...
Ca diplomele de pe un perete nu ma fac un om decent.
Si, ce e cel mai important, ...
Am invatat ca este foarte greu sa pot trage o linie intre a fi draguta cu oamenii a nu le rani sentimentele si in acelasi timp sa-mi sustin credintele personale.
Am invatat ca oamenii pot uita un lucru pe care l-am spus, pot uita un lucru pe care l-am facut, dar nu vor uita niciodata cum i-am facut sa se simta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu